Tikrais faktais paremta BARAKUDA pasakoja Loretos Gedvilaitės, mafiozo žmonos, istoriją, kai ši už 2015m. išsakytą šmeižtą paduoda į teismą savo vyro žudiką. Prasidėjęs teismo procesas vertina, ar Henrikas Daktaras turėjo pagrindo Loretą viešai pavadinti barakuda. Audringa Loretos jaunystė - meilė, neištikimybė, motinystė, patirtas smurtas - atsiduria po padidinamuoju stiklu. Kai teismas galiausiai nusprendžia Loretos nenaudai, ji tampa pirmąja Lietuvos juridiškai pripažinta barakuda - ‘nemoteriška’, ‘nešeimyniška’ įtakingų turtuolių gundytoja.
Tomas Vengris – lietuvių ir amerikiečių kilmės kino režisierius, scenaristas ir montažo režisierius. Gimęs JAV, šiuo metu gyvena Vilniuje. Kolumbijos universitete įgijo bakalauro laipsnį, o režisūros magistro (M.F.A.) studijas tęsė Amerikos kino institute Los Andžele, Kalifornijoje.
Jo debiutinis filmas GIMTINĖ – bendra Lietuvos, Latvijos, Graikijos ir Vokietijos koprodukcija. Tarptautinė premjera įvyko 2019 metais Busane (Pietų Korėja). Filmas buvo pripažintas geriausiu 2019 m. Baltijos šalių pilnametražiu vaidybiniu filmu Taline PÖFF festivalyje ir išrinktas dalyvauti Europos kino apdovanojimų (EFA) geriausių 2020 metų Europos filmų atrankoje, taip pat pelnė pagrindinį žiūrovų apdovanojimą ArteKino festivalyje.
Paskutinis Tomo Vengrio filmas 5 ½ MEILĖS ISTORIJOS VIENAME VILNIAUS BUTE buvo pristatytas 2023 m. Talino kino festivalyje „Juodosios naktys“, kur pelnė geriausio filmo apdovanojimą konkursinėje programoje „Rebels with a Cause“. Jo AFI baigiamasis darbas KALIFORNIJA buvo išrinktas į nacionalinį Studentų Oskarų apdovanojimų finalą. Naujausias trumpametražis filmas VOVERAITĖ buvo pristatytas Berlyno tarptautiniame kino festivalyje, vėliau – JAV festivalyje SXSW.
Tomas Vengris kaip montažo režisierius dirbo su tokiais pripažintais režisieriais ir scenaristais kaip Terrence Malick, Kelly Reichardt ir Lena Dunham. Jo ilgametražių filmų montažas sulaukė didelio pripažinimo – tarp jų ir Didysis žiuri prizas, pelnytas 2017 m. Sundance festivalyje už filmą I DON'T FEEL AT HOME IN THIS WORLD ANYMORE.